E-maily ve smartphonech
V současné době velké množství e-mailů se otevírá prostřednictvím smartphonů. Každý e-mailing, který tak vytváříte by měl být i testován pro tato zařízení předem. Uživatelé si přečtou e-mail ve svém mobilu a pokud je zaujme, tak ho zde také „zpracují“ – otevřou si landing page.
Ve Spojených státech používá smartphone 49 % populace a koncem roku 2013 to bude téměř 58 % podle výzkumu IDC. Podívají se na něj až 150x denně. Počínaje tím, že 80 % uvedlo, že podívat se mobil je první věc, kterou po probuzení udělají.
Nejvyužívanější aplikace na smartphonech tak je pro většinu uživatelů jejich e-mail. Většina e-mailů bývá otevírána na desktopových zařízení, ale jedná se o nevýraznou většinu – 52 %. Podle statistik Yesmail je Open rate u desktopových zařízení 14,2 % a u mobilních zařízení 6,7 %.
Mobilní zařízení mají své limity, které by se měli brát v potaz. Název odesílatele by měl být do 20 znaků. V opačném případě adresát na mobilu uvidí pár znaků a tři tečky. Měli byste také call to action vystihnout v co nejkratší velikosti. Ideálně ve velikosti jednoho tweetu.