AR In-Store reklama u MAC Cosmetics

MAC Cosmetics In-Store reklama

Společnost ModiFace vytvořila pro MAC Cosmetics virtuální zrcadlo, kde si ženy mohou vyzkoušet, jak na nich bude vypadat make-up aniž by si ho musely na sebe nanášet.

MAC se tím snaží získat zákazníky do obchodu, kdy ostatní společnosti využívají virtuální realitu zejména v mobilních aplikací. Pro zákazníky je to získání času, kdy mohou během chvilky vystřídat několik make-upů a nemusí se bát, že si zničí pokožku.

Novinka v MAC Cosmetics je zatím dostupná pouze v obchodech v USA.

Zdroj / foto: MarketingDive

DPP – Vždyť to jede jinam

dpp-vzdyt-to-jede-jinam

Od začátku září došlo ke změně jízdních řádů v Praze. Dopravní podnik spustil rozsáhlou kampaň s názvem „Vždyť to jede jinam„. Na zastávkách bylo možné využít QR kódy, které vedly na adresu http://zmenyradu.cz/qr s přehledem všech zásadních změn, autobusových výluk i názvů zastávek v MHD Praha.

Cílem velkých nadpisů „Celé to změnili“, „Jak tam dojedu“ a dalších je sebrat naštvaným pasažérům městské hromadné dopravy v Praze slovo a níže jim vysvětlit, jak je změna pro ně vlastně lepší. Na sociálních sítích se už vyskytlo mnoho parodií na tuto kampaň.

Číst více

Zakrýváme památky reklamou při rekonstrukci

dhl-bigboard-ooh-reklama

O tom, že je třeba provádět opravy památek není pochyb. Stejně tak není pochyb o tom, že se jedná o finančně a časově náročnou záležitost. V Praze se tak můžeme setkat s mnoha památkami v centru města, které jsou pokryty reklamou. V některých případech došlo ke kritice, že byly odstraněny reklamní plochy a dnes tak na Palackého náměstí není reklama. Velkou výhodou umístění reklam na takovéto objekty je často velké množství osob, které se pohybují v místech oprav.

 

Fotogalerie několika opravovaných pražských památek a budov v centru města s reklamou Číst více

Jak mít zajímavou roadshow?

Roadshow jsou u nás často ve stejném duchu. Kamion ve kterém jsou propagované produkty v lepším případě moderně vybavený. Na druhou stranu se setkáváme i s auty za kterými je statická, často nudná reklama. Napříliš využívané jsou kamióny, kde po stranách jsou LED obrazovky na kterých je promítána reklama. Další možností takovéto „digitální outdoor propagace“ skútr s přívěsem, který takovouto mini LED obrazovku obsahuje. Číst více