Úspěšná e-mailová kampaň

outdoorova-reklama-kdo-se-v-tom-ma-vyznat-metro

Vytvořit e-mailovou kampaň je jednoduché. Jak ale nepřijít o pracně získané kontakty a jak nenaštvat vaše odběratele a potenciální zákazníky? Stačí se držet několika zásad, které jsou společné u většiny e-mailových kampaní. Mnoho nástrojů pro e-mailový marketing je dokáže jednoduše bez problémů. Stačí se s nimi naučit pracovat a dodržovat. Poté budou vaše kampaně úspěšné a odběratelé se nebudou odhlašovat z newsletterů, které jim budete zasílat, ale budou je přeposílat svým známým. Číst více

E-mailový marketing

Přemýšlíte o vytvoření direct e-mailové kampaně? Pro úspěšnou e-mailovou kampaň je třeba odběratele nenaštvat. Jinak ztratíte pracně získaný kontakt. Kampaň, která vám zabrala mnoho hodin, bude vyhodnocena jako neúspěšná.

Plánování

Nejdůležitější pro jakoukoliv e-mailingovou kampaň je legální získání e-mailových adres. Je možné si koupit seznamy e-mailových adres a na ty poslat promo e-mail, ale často se jedná o vyhozené peníze, když oslovujete neznámou cílovou skupinu. Nejlepším způsobem je postupné získávání e-mailových adres – zákazníků, partnerů. Ty pak s určitou pravidelností informovat o nových produktech či akcích na stávající. Na přečtení e-mailu má adresát pár sekund. Do této doby tak musíte naplánovat grafický a textový obsah e-mailu.

email-marketing-linked-2010-review Číst více

Online reklama – stručné info

outdoorova-reklama-kdo-se-v-tom-ma-vyznat-metro

Online reklama se dostává v posledních letech do čím dál většího zájmu inzerentů. Jednoznačnou výhodou je měřitelnost, kdy návštěvníka můžeme nasměrovat na náš web a zde ho můžeme přimět k akci – nákup, kontakt.

Bannerová reklama

Na serverech s vysokou návštěvností se můžeme setkat většinou s nabídkou pronájmu reklamních ploch. Vzhledem k ceně (platba formou CPT – Cost Per Thousand = cena za tisíc zobrazení) je třeba plánovat kampaň vzhledem k vaší cílové skupině. Číst více

1 2